Plačila in računi

Nazaj

Kje lahko preverim status naročila?

Registrirani uporabniki lahko podatke o naročilu pogledate s klikom na Prijava« in nato kliknete »Moja naročila«.

Kako lahko plačam naročilo?

V spletni trgovini Kulturnega društva Josipine Turnograjske so omogočeni naslednji načini plačila. 

  • Plačilo po ponudbi/predračunu na poslovni račun ponudnika Kulturno društvo Josipine Turnograjske
    Mače 1, 4205 Preddvor, Slovenija ID za DDV: 93048246
    IBAN: SI56 0433 1000 3000 325 (NKBM) SWIFT/BIC: KBMASI2X, sklic: SI 00 ter številka naročila

Kako vem, da je nakupovanje varno?

Spletna trgovina Kulturnega društva Josipine Turnograjske uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Opravil sem nakup, zakaj nisem prejel potrditvenega e-maila?

Velikokrat se zgodi, da je potrditveni e-mail v nezaželeni pošti, zato prosim to preverite, v kolikor ga ne najdete, je možnost tudi, da ste vpisali napačen e-mail. Vedno pa nas lahko kontaktirate preko e-maila info@kdjt.si.

Izbral sem plačilo po predračunu, vendar predračuna na e-mail nisem prejel. Kaj naredim?

V potrditvenem e-mailu imate vse podatke, v kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu, za sklic uporabite samo številko naročila. Rok dobave se šteje naslednji dan od dneva plačila predračuna.

Plačal sem po predračunu. Ali vam moram poslati kopijo vplačila?

Ne, naročeno vam lahko pošljemo, ko prejmemo nakazilo na naš TRR. Nakazila preverimo večkrat dnevno, nazadnje ob 16:00, kasneje se promet v elektronski banki za tisti dan ne ažurira več. Običajno so nakazila na našem računu že v nekaj urah, če plačate preko e-banke ali na bančnem okencu. V primeru nakazila preko pošte pa lahko nakazilo prispe na naš TRR šele naslednji dan. 

Obstaja pa izjema. Kopijo vplačila pošljite takrat, kadar gre za časovno omejene nakupe in ste ga izvedli v zadnjem hipu. 

Kaj pa, če se premislim glede nakupa?

V primeru, da je plačana pošiljka že odposlana in jo kasneje zavrnete, nastanejo stroški dostave, ki pa so vaša terjatev. To pomeni, da plačate strošek poštnine. 

Ne uspem dokončati naročila. Kaj lahko storim?

Če imate težave pri naročanju nam to prosim sporočite na e-mail info@kdjt.si, z veseljem vam bomo pomagali in čim hitreje poizkusili odpraviti težavo.

Opravil sem nakup in kasneje je artikel dobil akcijsko ceno. Mi lahko upoštevate akcijsko ceno?

V primeru, da še niste opravili plačila ali v primeru, da neplačano naročilo še ni bilo odposlano vam akcijsko ceno lahko upoštevamo. Prosim pišite nam na e-mail info@kdjt.si 

Lahko dobim original račun na podjetje?

Lahko. V vašem profilu lahko določite naslovnika, kam naj paket prispe in plačnika (v tem primeru podjetje, zavihek poleg fizične osebe). Lahko pa v opombe ob naročilu samo pripišite, da želite originalni račun na podjetje, pripišite vse podatke, ki jih potrebujemo – ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketku. 

Prijava na e-pismo

S prijavo na e-pismo boste vedno na tekočem z aktualnimi informacijami, ponudbo in novostmi.

E-novice

Kontaktirajte nas

Kulturno društvo Josipine Turnograjske

Bronasti

Cert ID: 0047/00050

DominoCert Certifikat digitalne odličnosti
Kulturno društvo Josipine Turnograjske
Matična številka: 4034643000